..

..

Stránky

pátek 27. července 2012

Kruh/Circle


Včera jsem se u Kataríny na blogu dočetla o Tokyo Quilt Festivalu 2013. Tam se také dozvíte podrobné info. Zaujalo mě to, ale bylo jasné, že jak neušiju něco hned, už to nedopadne. Když šla dneska malá spát, stvořila jsem svůj kruh. Vybrala jsem si jednoduchý vzor a i tak mi to v jednom místě ujelo. No co už, tím je můj bloček unikátní, totálně hala bala. Postup jsem trochu upravila, protože jsem dělala jen 1ks.  Odpoledne jsme si udělaly výlet na poštu a už je na cestě do Japonska (obyčejně za 21,- Kč). Když jsem to zvládla já, tak vy to zvládnete taky, jen musíte chtít! Katarína má svůj blok taktéž hotový, inspirujte se. Tuhle techniku musím zkusit.

Yesterday I read about Tokyo Quilt Festival 2013. I decided I want to participate in but I knew I have to do it right away otherwise it won't work out. You can find more about the festival here. I saw this raw edge quilt some time ago and wanted to try this pattern for my circle. It's not precise but I'm glad it's finished and already on its way to Japan. If you fancy being part of these Partnership quilts make any curvy or circle block and send it over to Japan!

Když jsem se koukala na ty loňské Tokyo quilty, které z této akce vzešly, nemohla jsem si nevzpomenout na "Hvězdnou deku". Tahle akce probíhala před rokem, zhruba ve stejnou dobu, ale celé finále tohohle projektu nejednu z nás zklamalo. Namísto klubové deky, kterou jsme měly hýčkat na srazech vyústilo vše v nepěkné debaty, hádky a urážky. Celá záležitost se pak uzavřela s tím, že je u iniciátorky projektu a deka je jen její. Původní záměr se vytratil do neznáma. Nevím jaký osud má ona Hvězdná deka, tak alespoň malá vzpomínka. Sraz, kde jsme vybíraly látky byl moc fajn a sledovat ten cvrkot vzniku společné deky taktéž. Holky z naší skupiny jsou skvělé a moc ráda se s nima vídám. Trochu to zamrzí, ale život jde dál. No, to jsem trochu odbočila od tématu, tak zpět k tomu původnímu. Věřím, že pokud se dopis neztratí po cestě, bude můj kruh součástí krásné deky.

Last year I took a part in Star quilt. See that little baby in first pic? That's my little one. I hope my letter won't get lost on the way and my not so perfect circle will end in the right place.

2 komentáře:

Monika řekl(a)...

Krásné to máš.....a že Ti to ujelo....to právě ta originalita....:-D Když jsem četla o téhle akci, tak jsem si také vzpomněla na naši hvězdnou deku, na které jsem se s velikou radostí účastnila....:-D

Anonymní řekl(a)...

Vexí máš to náhodou přesně tak jak je od tebe hala-bala očekáváno. Navíc vždy si svůj bloček poznáš. ... kdykoli :-)
K Hvězdné dece nemám co dodat. Taky jsem se těšila na chvíli, kdy budu moct na titulce časopisu Marina ukázat a říct:"Tenhle je můj." Takových, komu zbyla po této akci pachuť, bude asi hodně... Navíc i kdyby jednou ta deka byla hotová, spousta z nás se to ani nedozví.
Jdu udělat taky blok a poslat. Pa Monika